Ruilen & Retourneren – TAM INTERIORS
Ophalen en retourneren van producten
Het ophalen van producten is gratis wanneer je deze komt afhalen bij ons magazijn in Zwijndrecht. Wanneer een product als op voorraad staat vermeld, is het uitsluitend mogelijk om dit product direct op te halen in het magazijn in Zwijndrecht. Bel je minimaal één dag van tevoren, dan zorgen wij dat jouw bestelling voor je klaarstaat. Zonder melding vooraf kunnen wij niet garanderen dat het product direct beschikbaar is.
Wil je het product liever ophalen in Rotterdam, Spijkenisse of wederom Zwijndrecht, dan kan dit op afspraak. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Retourneren is gratis wanneer je het zelf terugbrengt naar ons magazijn in Zwijndrecht of één van onze showrooms. Laat je een artikel door ons ophalen? Dan rekenen we hiervoor een vaste transportvergoeding van € 49,95.
Voorwaarden voor retourneren
-
Het artikel zit in de originele, onbeschadigde verpakking
-
Het artikel is niet gemonteerd
-
De consument is in het bezit van een geldige factuur
-
Het verzoek tot retour of ruil valt binnen de 14 dagen zichttermijn na ontvangst van het product
-
Het artikel valt niet onder de uitsluiting van herroepingsrecht (zie hieronder)
Uitsluiting van herroepingsrecht
De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:
-
Verzegelde artikelen zoals matrassen en hoofdkussens
-
Artikelen die op maat of kleur zijn besteld
-
Artikelen die in gebruik zijn genomen
-
Artikelen die gemonteerd zijn
-
Artikelen die zijn gekocht in onze fysieke winkel
Ontvangen wij geen verzoek tot retour binnen 14 dagen, dan wordt de koop als bindend beschouwd.
Retourneren – aanvullende voorwaarden
-
Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst
-
Verzend- of transportkosten zijn voor rekening van de klant
-
Artikelen dienen in originele staat en verpakking geretourneerd te worden
-
Retourzendingen dienen vooraf gemeld te worden bij de klantenservice
-
Na ontvangst van het geretourneerde product wordt het bedrag binnen 10 werkdagen teruggestort
-
Eventuele bezorgkosten worden niet vergoed
-
Laat je het artikel ophalen? Zorg dat het product gedemonteerd, verpakt en klaar bij de deur staat. Is dit niet het geval en moeten wij extra handelingen verrichten? Dan brengen wij € 75,- extra in rekening
Ruilen
Een artikel ruilen kan binnen 14 dagen na aankoop via onze webshop. Mits het artikel:
-
Niet gemonteerd is
-
In originele verpakking zit
-
Gelijk in waarde is aan het nieuwe artikel (bij een hoger bedrag betaal je het verschil bij)
Annuleren
-
Annuleer je voordat je een definitieve leverdatum hebt ontvangen? Dan brengen wij 30% van de koopsom in rekening als schadevergoeding.
-
Annuleer je nadat je een leverdatum hebt ontvangen? Dan zijn de annuleringskosten 50% van de koopsom.
-
Is het product al geleverd? Dan is annuleren niet meer mogelijk – de overeenkomst is dan volledig uitgevoerd.
Heb je vragen over ruilen, retourneren of annuleren? Neem gerust contact op met onze klantenservice via info@taminteriors.nl. We helpen je graag verder.